Ruim 70 jaar tafeltennis en gezelligheid in Culemborg

€ 15,- per maand

50+ Fit

€ 30,- per kwartaal

De contributie gaat per kwartaal door middel van een automatische incasso.

Opzeggen lidmaatschap

Beëindiging is slechts mogelijk met inachtneming van de opzegtermijn van 3 maanden en dient bij de secretaris van Tafeltennisvereniging Gispen te gebeuren. Klik hier om op te zeggen.

Volwassenenfonds Sport & Cultuur

Gemeente Culemborg is aangesloten bij het Volwassenenfonds Sport & Cultuur. Het Volwassenenfonds Sport & Cultuur zorgt ervoor dat het lesgeld en/of de materialen worden betaald voor volwassenen (18+) die leven rond het bestaansminimum. Wil je graag sporten maar heb je geen financiële middelen, meld je dan bij een intermediair. Een overzicht van de aangesloten intermediairs vindje op de website: www.volwassenenfonds.nl/deelnemers/culemborg

Privacy policy

TTV Gispen hecht veel waarde aan de bescherming van uw persoonsgegevens. In onze Privacy policy geven we heldere en transparante informatie over hoe wij omgaan met persoonsgegevens. Deze Privacy policy vind je hier.

Vertrouwenscontactpersonen

TTV Gispen wil een vereniging zijn waar iedereen zich veilig voelt. In het clubgebouw, maar ook bij competitiewedstrijden en toernooien. Als er toch iets gebeurt dat heel vervelend is en je dit niet zelf kan of durft te bespreken en op te lossen, kun je bij de vertrouwenscontactpersoon (vanaf nu VCP) om hulp vragen. Je kunt daarbij aan van alles denken: discriminatie, agressie, seksuele intimidatie, negatieve opmerkingen over je geaardheid, geweld of pesten. Uitgebreide gedragsregels voor de begeleiders bij onze vereniging vind je hier.

Er zijn een aantal stappen die je dan moet volgen:

• Je belt één van ons en vertelt dat je wilt praten
  • We maken z.s.m. een afspraak voor een gesprek
  • We kijken samen wat we kunnen doen
  • We doen een (anonieme) melding bij het bestuur
  • Het bestuur kan dan actie ondernemen om de situatie op te lossen

Voor TTV Gispen zijn Sonja Dubbeldam en Maike Dokman-Spoelstra de VCP’s.  Je kunt een van ons altijd mailen, bellen of aanspreken.

SONJA DUBBELDAM
Bel Sonja op 06-12641176

MAIKE DOKMAN-SPOELSTRA
Bel Maike op 06-48730853

NTTB
Je kunt ook, als je dat prettiger vindt, meteen contact opnemen met de VCP van de tafeltennisbond: Inge Schultze 06-48171726. Je kunt ook naar het meldpunt van NOC*NSF bellen. Dit nummer is 24 uur per dag bereikbaar: 0900 – 202 55 90  (€ 0,10 p.m.)